۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۴

سردار احمدی مقدم:

آمریکا از تمامی ابزار تروریسم در سوریه استفاده کرد اما موفق نبود

آمریکا از تمامی ابزار تروریسم در سوریه استفاده کرد اما موفق نبود

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در دیدار وزیر دفاع سوریه گفت: آمریکا از تمامی ابزار تروریسم در سوریه استفاده کرد اما نتوانست در این کشور موفق شود و ارتش سوریه توانست بر آنها غلبه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر العماد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه و هیئت همراه که به کشورمان سفر کرده اند عصر امروز دوشنبه از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید و با سردار اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی دیدار و گفتگو کرد.

سردار احمدی مقدم در این دیدار طی سخنانی، اظهار داشت: ما همواره بر رشد و تقویت دوستی در تمام زمینه‌ها تاکید داریم در واقع همان گونه که ایران در مبارزه با تروریسم سوریه را کمک کرد و این در حالی بود که آمریکا از تمامی ابزار تروریسم در سوریه استفاده کرد اما نتوانست در این کشور موفق شود و ارتش سوریه توانست بر آنها غلبه کند و بدین ترتیب نقشه آنها را خنثی کرد.

وی سپس به نقش رهبری مقام معظم رهبری و نیز مجاهدت‌های میدانی قهرمان قاسم سلیمانی و بشار اسد رئیس جمهور سوریه اشاره کرد و افزود: دانشگاه عالی دفاع ملی
پایگاه و مرکزی برای توسعه و تقویت روابط بین دو کشور است و امیدواریم این دیدار مقدمه مشارکت همکاری‌های علمی و پژوهشی میان دانشگاه ما و آکادمی عالی نظامی سوریه و سایر مراکز پژوهشی دفاعی سوریه باشد.


سردار احمدی مقدم در ادامه درباره مأموریت‌ها و ساختار دانشگاه عالی دفاع ملی توضیحاتی را هم ارائه کرد.

کد خبر 5690282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha